Γιώργου το ταξίδι μου ήταν άψογο χωρίς κανένα κώλυμα . Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω ιδιαίτερα γιατι ότι και αν χρειάστηκα ήταν εκεί οποιαδήποτε στιγμή! Σας ευχαριστώ για όλα!!! Από τη λίμνη Μπλ
Γιώργου το ταξίδι μου ήταν άψογο χωρίς κανένα κώλυμα . Θα ήθελα να τον ευχαριστήσω ιδιαίτερα γιατι ότι και αν χρειάστηκα ήταν εκεί οποιαδήποτε στιγμή! Σας ευχαριστώ για όλα!!! Από τη λίμνη Μπλ